Niet tevreden met het antwoord?
Kifid
Zijn wij er niet in geslaagd om uw klacht naar tevredenheid op te lossen dan heeft u de mogelijkheid om binnen drie maanden na dagtekening van de brief van het Klachtenbureau uw klacht voor te leggen aan de Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Uw klacht wordt alleen door het Kifid behandeld als u een particuliere klant bent en eerst onze klachtprocedure heeft doorlopen.
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon 070-3338999
E-mailadres: info@kifid.nl
Website: www.kifid.nl
Bevoegde rechter
Bent u geen consument of wilt u niet naar het Kifid met uw klacht? Dan kunt u zich wenden tot de bevoegde rechter in Nederland.
Uw mening is belangrijk voor ons
Wij vinden het belangrijk om van u te horen wat u van onze dienstverlening vindt. Ook wanneer u niet tevreden bent. U helpt ons daarmee onze kwaliteit van dienstverlening en producten te verbeteren.
Complimenten
Wilt u uw positieve ervaring met ons en de wereld delen? Deel uw ervaring op Social media en gebruik #deVereende of laat een Google review achter.