Meest gestelde vragen over het portaal OnzeVereende

19 september 2019 - Op 1 juli hebben we het portaal OnzeVereende gelanceerd. Het portaal is bedoeld om de processen efficiënter te maken en op deze manier samen met u de klanten beter te bedienen. Nu 2,5 maand later is een goed moment om te kijken wat de meest gestelde vragen zijn.

 

Ik kan niet inloggen in het portaal

Dit ligt meestal aan een van deze twee oorzaken.

U heeft uw account nog niet gebruiksklaar gemaakt. We hebben u twee e-mails verstuurd. In de eerste mail staat een link waarmee u uw account kunt activeren. In de tweede mail staat een activatiecode. Wanneer u deze invoert, is uw account klaar om te gebruiken.

Een andere oorzaak is dat geprobeerd wordt om in te loggen in het portaal van MijnVereende. Dat is het portaal voor de BAVAM-polis. Hiervoor kunt u inloggen vanaf de BAVAM-pagina.

Voor uw intermediaire producten moet u inloggen op OnzeVereende. U kunt inloggen vanaf de intermediaire producten. We zijn druk bezig om de inlog formulieren aan te passen, zodat het verschil duidelijker wordt.

 

Ik kan de openstaande premies niet inzien

Dit klopt inderdaad. Deze functionaliteit wordt de komende maand opgeleverd. Dan kunt u dit inzien.

 

Ik mis kopie-polissen

Dit klopt. U ontvangt geen kopie-polis meer. Na ontvangst van de agentennota is bekend dat de mutatie verwerkt is en kunt u de polis inzien en eventueel ophalen uit het portaal.

 

Ik zie geen gegevens in het tabblad financieel

Dit probleem is inmiddels verholpen. U vindt hier nu uw Rekening Courant overzichten, borderellen en overzichten van herinneringen verstuurd aan uw klanten.

 

Ik wil een milieuschade-verzekering sluiten

U kunt bij ons geen milieuschade-verzekering afsluiten. Wij beheren enkel de Milieupool en het Kenniscentrum Milieu. Het afsluiten van een milieuschade-verzekering kunt u doen bij een schadeverzekeraar.

 

In de loop van de jaren hebben steeds meer verzekeraars, mede door gebruik van het Kenniscentrum Milieu, zelf de nodige ervaring opgebouwd met milieuschade-verzekeringen. Inmiddels wordt de milieuschadeverzekering door verreweg het grootste deel van de Nederlandse schadeverzekeraars aangeboden. Hierdoor is de behoefte onder verzekeraars aan de Milieupool sterk afgenomen. Daarom is besloten om de Milieupool per 31 december 2019 te ontbinden.

 

Ik wil omzetcijfers voor de BAVAM aanleveren, maar ik krijg geen nieuw wachtwoord

Momenteel worden er geen nieuw wachtwoorden of activeringscodes gezonden. Omzetcijfers kunt u  doorgeven via het e-mailadres verzekeren.bavampolis@vereende.nl.

 

Eindklanten

Daarnaast ontvangen we nog steeds veel vragen van eindklanten die een verzekering willen afsluiten. Deze verwijzen we door naar met ons samenwerkende assurantieadviseurs.

 

Heeft u vragen of opmerkingen over het portaal of onze dienstverlening, dan horen we graag van u! Via 070 - 3408 100 (kies #) of verzekeren@vereende.nl