Zelfs wanneer er nog geen sprake is van een aansprakelijkstelling, kunnen wij ondersteuning bieden. In sommige gevallen kan dat er zelfs toe leiden dat een aansprakelijkstelling voorkomen kan worden. Dit is natuurlijk in jouw belang, maar kan ook in het belang zijn van de klantrelatie.
Daarnaast speelt onze advisering een belangrijke rol. Zijn er documenten die verband kunnen houden met de aansprakelijkheid? Dan kunnen wij dit voor je toetsen.
Als laatste, noemen wij de ondersteuning bij tuchtzaken en ook bij klachten bij Kifid. Wij kunnen je bijstaan tijdens zittingen en helpen bij het opstellen van het verweer.
Voor de BAVAM-polis is het vanzelfsprekend dat dit gebeurt. Bij andere aanbieders moet je soms zelfs een toeslag betalen wanneer je gebruik wilt maken van extra hulp en service. Daar gaat de BAVAM-polis verder dan in de markt gebruikelijk is. Het is dan ook niet vreemd dat onze klanten ons jaarlijks een uitstekende beoordeling geven in het klantonderzoek naar onze dienstverlening (bron: KTO Zakelijk, gecoördineerd door het Verbond van Verzekeraars).