Welkom bij de Vereende; hulp gevraagd

8 januari '25 - Wie is de Vereende? Wat is er anders aan deze verzekeraar? Waarom is de premie hoger bij de Vereende? Veel klanten kunnen deze vragen niet beantwoorden, blijkt uit ons klanttevredenheidsonderzoek.

Klanten – en zeker ook nieuwe klanten – willen dit wel graag weten. En graag leggen we het uit om het voor u als verzekeringsadviseur makkelijker maken en ervoor te zorgen dat dat u niet telkens hetzelfde verhaal over de Vereende hoeft te vertellen. Daarom hebben we een welkomstpagina gemaakt waarin we de Vereende in begrijpbare taal toelichten. We sturen u bij een offerte en een eerste polis een PDF mee, waarin we de Vereende kort introduceren met een link naar deze welkomstpagina. 

Oproep aan adviseurs

We vragen of u – en hopen dat u – deze PDF meestuurt bij de andere informatie die u bij een offerte of eerste polis aan de klant stuurt. Dat is win-win-win: het scheelt werk bij u en bij ons; en maakt het voor uw en onze klanten duidelijker.

Natuurlijk nodigen we u uit om zelf ook op de welkomstpagina te kijken en de voorbeeldfilmpjes te bekijken.

Vragen

Heeft u naar aanleiding van dit bericht vragen, dan kunt u deze sturen naar marketing@vereende.nl en wij beantwoorden uw vragen graag. Ook suggesties om deze welkomstpagina te verbeteren, zijn van harte welkom.

Welkom