Een offerte- en mutatiestop in verband met de live gang

 

12 juni 2019 - Op 1 juli nemen we onze nieuwe verzekeringsadministratie in gebruik. Daar hoort natuurlijk ook een mooi nieuw portaal bij: OnzeVereende. Dit heeft op sommige momenten ook invloed op onze bereikbaarheid en dat kan invloed hebben op uw werkzaamheden. In dit bericht willen wij u aangeven waar u rekening mee kunt houden. 

Mutatieverzoeken en offerteaanvragen

Om te zorgen dat de overgang naar het nieuwe portaal zo soepel mogelijk verloopt, is het voor ons noodzakelijk zoveel mogelijk werkvoorraad weg te werken. Een van de maatregelen die we hiervoor moeten nemen, is dat u tot en met 19 juni 2019 uw mutatieverzoeken in kunt sturen. Wij vragen u mutatieverzoeken daarna even vast te houden tot de livegang, zodat u deze met terugwerkende kracht kunt invoeren in het nieuwe portaal. Wij hebben dan alle relevante polissen voor u klaargezet.

Voor wat offertes betreft, deze kunt u invoeren in FrontOffice tot en met 25 juni 2019. Daarna vragen wij u hiervoor ook om deze even te bewaren tot na de livegang, en ze vervolgens in het nieuwe portaal, OnzeVereende in te voeren.

Door de offerte- en mutatieverzoeken via het portaal in te dienen helpt u ons de verwerkingstijd zo kort mogelijk te houden en hebben u en uw klant de benodigde stukken zo snel mogelijk in huis. 

Toegang tot het portaal OnzeVereende

Om bovenstaande te kunnen doen, is het wel belangrijk dat u ook toegang heeft tot het nieuwe portaal. Wij zorgen dat alle gebruikers die de afgelopen 13 maanden ingelogd hebben in de laatste week van juni een activatiemail krijgen. Wanneer er in het huidige portaal meerdere gebruikers onder één e-mailadres hangen, wordt dat in OnzeVereende één account. De inlognaam is immers het e-mailadres en dat moet uniek zijn. Dit account wordt dan een beheerder en kan meerdere gebruikers aanmaken.

Heeft u nu nog geen account, maar wilt u deze wel? Stuur dan een e-mail naar assurantieadviseur@vereende.nl. Doe dat ook wanneer u geen activatiemail heeft gekregen, maar deze wel zou moeten ontvangen. Onze medewerkers helpen u dan zo snel mogelijk. 

Ondersteuning

We hebben ons uiterste best gedaan om het portaal zo gebruiksvriendelijk te maken. Voor de processen waar vragen over kunnen zijn, maken we Q&A’s en beschrijvingen. Mocht u er dan toch onverhoopt niet uitkomen, schroom dan niet om contact met onze portaalspecialisten op te nemen. Zij helpen u graag verder en zijn te bereiken op telefoonnummer 070 3408 100.